A modern android throwback to the classic roguelikes of old. Akin to games such as Nethack and Rogue, players will find themselves in a seemingly simple world containing thousands of hidden elements to discover.
It is by no means an easy journey, death is almost certain. However, in the nature of roguelikes, the player must learn from their past deaths instead of just reverting to a save file whenever they make a mistake.
With no second chances, Martin's Descent is more about success through knowledge gained then time spent as with other games. It may frustrate some at first, but give yourself a chance to learn and you will be able to progress further and further each time.
Good luck.Un moderno androide ritorno ai classici roguelikes di vecchio. Simile a giochi come Nethack e Rogue, i giocatori si troveranno in un mondo apparentemente semplice, composta da migliaia di elementi nascosti da scoprire.
E non è affatto un viaggio facile, la morte è quasi certa. Tuttavia, la natura della roguelikes, il giocatore deve imparare da loro morti passati invece di ritornare a un file di salvataggio ogni volta che fanno un errore.
In assenza di una seconda possibilità, Discesa Martin è più successo attraverso la conoscenza acquisita poi il tempo trascorso come con altri giochi. Si può vanificare alcuni all'inizio, ma datevi la possibilità di imparare e si sarà in grado di progredire sempre di più ogni volta.
Buona fortuna.